*Nazwa bloga pochodzi z tytułu książki Ojca Jacka Salija OP. Książkom Ojca Salija bardzo dużo zawdzięczam, a ich autorowi serdecznie dziękuję.
**Zdjęcie jest autorstwa mojego Taty i przedstawia dom i ogród Dziadków, w którym spędzałem wspaniałe dziecięce wakacje.

sobota, 17 lipca 2010

Polecam muzykę


I Am Oak – On Claws

myspace

Do tej pory myślałem, że w Europie to Norwegowie są mistrzami "wiejskiego grania", a tu taka ogromna niespodzianka z Holandii. Naprawdę słucham tej debiutanckiej płyty zespołu z Utrechtu już kilka tygodni i nie mogę wyjść z zachwytu.

 

 

 

 

 

 




Parlor Hawk –Hoarse & Roaring

myspace
 
Na tej stronie świetny teledysk  z przepięknym utworem. Proste chłopaki, prosta muzyka w zbutwiałej stodole. A to wszystko z duszą. 
Dla fanów Iron & Wine, Felice Brothers, Bonnie Prince Billy.

2 komentarze:

  1. Andrzej, czekam na dalsze wpisy o muzyce. Moim zdaniem w tej kwestii jestes prawdziwnym gigantem. Moje ulubione plyty, to te ktore od Ciebie dostalam, albo ktore mi poleciles!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz drugi niskie ukłony. Mam nadzieję i życzę z całego serca, by ten blog trafił do możliwie największej ilości internautów! :)

    OdpowiedzUsuń